we are golden

Hallå där! klockan är snart tio denna söndag kväll och jag ville bara kika in och säga att jag haft den bästa helgen på länge och att jag i nuläget befinner mig liksom i ett lyckorus. vindarna har vänt.

I fredes hade jag mys med H-kid och H-mom, vi hyrde film lagade mat och käkade glass och väldigt spontant så föreslår min treåring att vi ska dansa i vardagsrummet i våra pyjamaser. så där står vi, klockan 18.00 en fredagkväll och dansar i ring alla tre.

Lördagen spenderade vi i greatmall och efter det hade vi sleepover hos kajsas för att sedan sätta klockan på tidig morgon, packa våra picknick korgar och dra in till San Francisco och Golden Gate parken. mumma mumma. Det blev en kalasdag och det är inte fy skam att spela "california here we come" och se de gröna kullarna rulla förbi i fönstret medan man cruisar ner för den enorma motorvägen ner mot city. Väl där skiner solen och grunden för årets bränna är lagd - i mitten av Mars! Man tackar :)

Och det blir bättre - imorgon får jag träffa paulina som tror det eller ej faktistk är i Menlo Park imorgon :)


we are golden - mycket kul väntar med er :)


parkhäng


parkhäng 20 C och sol


The Golden Gate Bridge




San Fran BAY


San Francisco


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0