Aloha

Jag har en väldigt bra kompis, Frida Grundström heter hon och snart är det Frida Grundströms födelsedag. Detta firade vi några veckor i förväg, då vi i Lördags eftermiddag skruv på partey humöret till hundra, satte paraply drinkarna där dom skulle och slog klackarna i taket på en limo! Det var en kväll som går till historian och som vi sent kommer att glömma. Limon tog oss in till San Francisco där vi dansade sönder våra skor på dansgolven, jag hade höga förväntingar då en fågel hade viskat i mitt öra (andrea sällström tror jag bestämt att det var) att "The Hills" stjärnan Stephanie Pratt skulle fira sin födelsedag på samma klubb. Inget resultat! Men jag hade de jag behövde med mig, minus en faktiskt, som halvägs in bestämde sig för att hon fått nog och hoppade av (aldrig mer)

Hem med mig följde sedan Mickis och Evelina, vid 5am snarkade vi och vid 8am vaknade jag av osannolikt mycket näsblod (!) och de va de. Precis då med fick jag en liten lapp instucken under dörren, hostmom. Hon ville tacka för den fina morsdag presenten jag och barnen jobbat på under veckan! :)
Vid 10 fick jag upp mina vänner och föreslog spontant en trip till Great America. Ja tänkte, en "dagen efter" har aldrig spenderats på ett nöjesfält förr. Det kan va kul!

Resten av dagen har jag väntat på att datorn ska gnista till och hitta en anslutning, det tog fram tills nu. Under tiden tog jag en lagom nap på 3 timmar. Återigen har jag haft en bra helg och uttrycket "jag lever för helgen" används over and over again av en anledning :)




Kommentarer
Postat av: Andrea

hon va ju där. satt på VIPn och så allmänt uttråkad ut...haha

2010-05-25 @ 09:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0