Cali + Cold = True?

tjenixx

jag tror Sverige haft betydligt bättre väder än Menlo Park denna veckan och jag har klättrar på väggarna då jag inte kunnat ta ut barnen i vanlig ordning. läser på allas bloggar och diverse facebook statusar att solen har blivit en nära vän borta i Sverige. medan den här hållt sig på avstånd! burrrr.

hade dock en fin dag idag och jag bestämde mig för att ställa inn naptime och sticka ut på äventyr så fort skolan ringde ut vid 1. det blev att vi stack till shoreline, sjö och park. med oss hade vi picknick korgen, fotboll, lacrosse och böcker. det blev en heldag i solen och med mig hem hade jag två trötta barn. vissa dagar känner jag mig jävligt nöjd! :)

Fredagen är så gott som här och imorgon har jag och saris projekt som skall göras!!!!
Ha en bra Fredag puss puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0