4 Maj, Hurray Samuel Oscar

Hej mina fina fiskar

för det första vill jag önska min bror ett stort grattis på födelsedagen, fick till ett samtal lite senare igårkväll och hann med ja må han leva innan han stack iväg till plugget. Jag vet inte om jag gillar det faktum att jag knappt känner igen honom över telefonen längre, några månader sätter verkligen sina spår.

Jag har märkt av en nedgång i bloggandet, verkligen inte för att jag inte har någonting att skriva om men dagarna flyger förbi och helgerna är oftast packade med aktviteter. Jag hoppas alla där hemma mår lika bra som jag gör -- våren är ju trots allt sjukt bra i Sverige. För min del har helgen inneburit grillkväll, SF och Au pair parader. Fick väldiga flashbacks till karnevalen som hölls hemma i Kristianstad när man var en liten skitunge :) åh jag kan knappt bärga mig till nästa helg då vi slår klackarna i taket för Fridis BIG 20! men där är vi nog snart...


Min dator bränner nog snart sönder, den jobbar järnet utan vidare framgång så några bilder blir det inte idag. Det har varken jag eller A tålamod för, för nu dånar det i babymonitern och hon är vaken. Inte ok! Jag vill ha min rast och tänker kräva en halvtimmes "quiet time". Hejdå !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag uppskattar verkligen din blogg mest för att läsa att du har det bra osv. Det gillar jag mest. Pratade med Sam i gårkväll (födelsedagen). Han hade blivit firad i skolan, vilket kanske var lite "skämmigt". Nu börjar det även grönska uppe i Småland, men vi har kyliga nätter ännu, o vissa dagar regn med inslag av snö o ÅSKA. Annars allt bra. Ha det så gott!!!

Kram från Mormor

2010-05-05 @ 20:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0